Pridružite se nam
Wiener Städtische Vienna Insurance Group je vodilna avstrijska zavarovalna skupina v Srednji in Vzhodni Evropi. Naše geslo ZAUPAJTE NAM SVOJE SKRBI jemljemo resno in odgovorno, strankam nudimo varnost in zanesljivost močne zavarovalnice z dolgoletno tradicijo. Nenehno stremimo k novim zmagam in izzivom ter načrtujemo nadaljnjo poslovno rast, zato vas vabimo k sodelovanju!
AKTUALNO
Pospeševalec prodaje (m/ž/n)
Ste motivirani, ambiciozni in si želite delati v prodaji? Iščemo prav vas, da se pridružite našemu dinamičnemu kolektivu v oddelku tržne mreže!
-
Kdo smo?
Wiener Städtische Zavarovalnica, podružnica v Ljubljani.
Smo del vodilne avstrijske zavarovalne skupine v Srednji in Vzhodni Evropi, Vienna Insurance Group. Prejšnje leto smo praznovali 20 obletnico delovanja v Sloveniji. Naš slogan ZAUPAJTE NAM SVOJE SKRBI jemljemo resno in odgovorno, strankam nudimo varnost in zanesljivost močne zavarovalnice z dolgoletno tradicijo. Zavzemamo se za visoko raven storitev in nudimo inovativne rešitve, ki omogočajo našim strankam brezskrbno življenje.
-
Kaj pričakujemo od kandidata?
Delo obsega naloge kot so:
- Pospeševanje prodaje zavarovanj in skrb za doseganje rezultatov
- Načrtovanje in izvajanje aktivnosti za doseganje plana
- Organizacija in asistenca pri vodenju tržnih akcij ter ugotavljanje potreb na področju zavarovanj
- Spremljanje rezultatov prodaje po prodajnih poteh
- Spremljanje konkurence in priprava predlogov za izboljšanje konkurenčnosti
- Pridobivanje in uvajanje v prodajo novih distributerjev ter izvajanje izobraževanja distributerjev
- Sodelovanje in pomoč distributerjem pri sklepanju zavarovanj
- Poročanje o izvajanju aktivnosti in prodajnih rezultatih nadrejenim
- Redni obiski distributerjev
- Ostale naloge in dela po navodilih nadrejenih
Pogoji:
- najmanj V. stopnja ekonomske ali druge ustrezne smeri
- vsaj 3 leta na področju prodaje zavarovalniških ali drugih finančnih storitev
- odlično pisno in pogovorno izražanje
- aktivno znanje angleškega ali nemškega jezika (pisno in pogovorno)
- poznavanje dela z računalnikom (Microsoft Office, izdelava tabel in preglednic, planov…)
- vozniški izpit B kategorije
Ostale zahteve:
- usmerjenost k iskanju rešitev, doseganju zastavljenih ciljev
- angažiranost in sposobnost sprejemanja obremenitev
- komunikativnost in sposobnost dela v timu
- fleksibilnost
- samoiniciativnost ter inovativnost
- dobre organizacijske sposobnosti
- izjemne sposobnosti navezovanja učinkovitih medsebojnih odnosov
- sposobnost prepričljive komunikacije in zanesljivega nastopanja
- nekaznovanost
- nad osebo ni bil začet osebni stečaj
-
Ponujamo:
- zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim delom, v urejenih, novih, moderno opremljenih svetlih prostorih, z ergonomskim pohištvom,
- priložnost za strokovno in osebno rast,
- možnost napredovanja
- bogat program promocije zdravja na delovnem mestu (1X tedensko zdrav odmor – hoja 3km, 1x mesečno zdravo kosilo s kolesi, 1x tedensko tekaška skupina, pikniki, team buildingi, sadje v pisarni, kava, cepljenje proti klopnemu meningoencefalitisu),
- delo v dinamičnem in spodbudnem okolju, ki zagotavlja dobro počutje in razvoj zaposlenih
- kolektivno nezgodno zavarovanje, zdravstveno zavarovanje, ki omogoča hitrejši dostop do specialističnega zdravljenja,
- sodelovanje s strokovnjaki iz drugih držav v katerih je prisotna skupina VIG
- izobraževanja tudi v tujini
Prijave v slovenskem ter angleškem ali nemškem jeziku nam pošljite po elektronski pošti na naslov: Karin.vilfan@wiener.si
Asistent za administracijo in knjigovodstvo (m/ž)
-
Kaj pričakujemo od kandidata?
Delo obsega knjigovodsko-računovodske (ne tajniške) naloge kot so:
- knjiženje izdanih in prejetih računov, bančnih izpiskov, potnih nalogov, temeljnic,
- knjiženje plačil premije v premijsko knjigovodstvo,
- pripravljanje in izvajanje plačilnih nalogov za domača in tuja plačila,
- usklajevanje kontov glavne knjige,
- administriranje postopkov izterjave in izračunavanje zamudnih obresti za zakasnela plačila,
- komunikacija s strankami v zvezi s transakcijami v premijskem knjigovodstvu, z dobavitelji in z banko,
- pošiljanje računov, opominov in obvestil strankam in bankam,
- skrb za primerno hrambo računovodskih knjig in knjigovodske dokumentacije podjetja,
- ostala dela s področja računovodstva,
- izvajanje sklepov upravnih organov podjetja v zvezi z uporabo in upravljanjem posameznih sredstev.
Pogoji:
- delovne izkušnje v računovodstvu, kandidati/kandidatke z izkušnjami iz dela v zavarovalnici imajo prednost,
- aktivno znanje angleškega ali nemškega jezika,
- usposobljenost za delo z osebnim računalnikom, delo s preglednicami,
- najmanj zaključena srednješolska izobrazba ustrezne smeri.
Ostale zahteve:
- samostojnost in iniciativnost,
- sposobnost timskega dela,
- želja po nenehnem izpopolnjevanju,
- sposobnost analitičnega razmišljanja, odlične numerične sposobnosti in zmožnost samo-organizacije,
- natančnost, osredotočenost, koncentracija,
- nekaznovanost.
-
Ponujamo:
- zaposlitev v ugledni mednarodni zavarovalnici za nedoločen čas, s 6 mesečnim poskusnim delom, v urejenih, novih, modernih svetlih prostorih, z ergonomskim pohištvom,
- priložnost za strokovno in osebno rast,
- bogat program promocije zdravja na delovnem mestu (1X tedensko zdrav odmor – hoja 3km, 1x mesečno zdravo kosilo s kolesi, 1x tedensko tekaška skupina, pikniki, team buildingi, sadje v pisarni, kava, cepljenje proti klopnemu meningoencefalitisu)
- delo v dinamičnem in spodbudnem okolju, ki zagotavlja dobro počutje in razvoj zaposlenih
- kolektivno nezgodno zavarovanje, zdravstveno zavarovanje, ki omogoča hitrejši dostop do specialističnega zdravljenja